Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Błąd 495-ESP Sensor Unit, Voltage Supply - co to jest?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Błąd 495-ESP Sensor Unit, Voltage Supply - co to jest?

    chinka01, zapisy zakończyły się dawno temu. Najlepiej dowiedz się u źródła czyli u kolegi qu_bek

  • #2
    [O1] Błąd 495-ESP Sensor Unit, Voltage Supply - co to jest?

    Witam,

    Odnotowałem taki kod błędu:

    495ESP Sensor Unit, Voltage Supply, Zwarcie

    Octavia 1, 4x4 2002 r. 1.8T.

    Co to może być ? W szukajce nic nie ma.
    Po skasowaniu błędu problem odnawia się.
    Odczyt za pomocą VAG 5053 ITS.
    Wartości wypisane w sercu miej, nie na koszulkach.

    Komentarz


    • #3
      podepnij vcds-a i zczytaj błedy. Z tego czytnika kodów nic nie mam. Dzieje sie coś z autem?
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz


      • #4
        Ano dzieje się:
        1. Wg mojego odczucia kontrola ESP na zakrętach nieco wcześnie reaguje tzn. jadę jakieś 30-40km/h zakręt 90stopni na asfalcie przyczepnośc bdb a tu miga trakcja
        2. Czasem - nieregularnie blokuje Haldex - nie ma reguły - badałem temat - raczej nie jest to wina Haldexu

        Skodziankę mam od niedawna i poznaję dopiero generacje VAG. Ten VCDS to to samo co VAG-COM ?
        Widzę, że kolega rOBERTO795 dośc aktywny na forum. Może podpowiedziałbyś jaki kupić kabel do naszej wersji (mamy chyba CAN-BUS). Będę wdzięczny za pomoc.
        Wartości wypisane w sercu miej, nie na koszulkach.

        Komentarz


        • #5
          kabel znajdziesz na viaken.pl vag-com 3.11 w zupełności wystarczy.
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz


          • #6
            Witam,
            odgrzebuje temat. Podejrzewam, że problem może tkwić w stykach przy sterowniku ABS/ESP. Problem w tym, że sterownik jest dość nisko obsadzony pod jakaś puszką z przekaźnikami. Podpowiedzcie jak wyciagnąć to złącze bo siedzi dość mocno, nie chciałbym niczego popsuć.
            Słyszałem, że dość często styki w tym sterowniki lubią śniedzieć.

            [ Dodano: Nie 17 Sie, 14 12:40 ]
            Temat odgrzewam bo nadal aktualny.. Wtyczke ze sterownika abs wyciągnąłem, styki są raczej w dobrym stanie. Były też podejrzenia że styki na potrójnym styku na akumulatorze są nie tak, ale tam również nic nie znalazłem. Podmienialem na bardzo krótką chwilę czujnik przyspieszen ale błąd wracał. Teraz. Już nie mam pomysłu.
            Wartości wypisane w sercu miej, nie na koszulkach.

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X